Back again

Jaha så var man här igen...en händelselös vecka sen sist. Men det har varit en tung vecka på det viset att jag har haft skitsvårt att komma upp på morgonen...det har krävts en riktig kraftansträngning för att lyfta huvudet från kudden varje dag...suck. I fredags så försov jag mig så jag fick stressa skiten av mig för att hinna till jobbet och sen var hela dan likadan.  Vid halv tio ringde Mica med andan i halsen och hade missat bussen som skulle ta henne till stationen...hon skulle med tåget kl 10 till Sumpan...panik. Som tur var så förbarmade sig en arbetskompis till mig över henne och körde henne i turbofart ner. Men jag lyckades till slut komma igenom den dan också.
Igår åkte vi till gymet och när vi parkerade och skulle gå in upptäcker jag att jag glömt mitt gymkort hemma, bara att vända och åka tillbaka hem och hämta det. Vid Lögarängen sen så fixade jag även ett badkort som vi får gratis genom jobbet och det var tur för när vi skulle igenom spärren så fick jag se att jag hade fått med mig mitt förra årets gymkort så jag fick gå in med badkortet och hoppas att ingen skulle fråga varför jag inte hade mitt gymkort synligt när jag tränade....undrar om det är ålderstecken att man är så virrig, livet är i och för sig lite mer spännande när det är så här än om allt skulle gå precis som man tänkt sig.  Åt pasta uppe hos MIca efteråt och sen blev resten av kvällen lugn...tittade på Messias som var skitäckligt och gick sen o la mig.
Idag är det en ny dag så vi får väl se vad den har att bjuda på....

Kommentarer
Postat av: mikkiz

hehe, det är inte lätt att vara du ;o)

2006-04-02 @ 10:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback