En bilepok är över

bubbla                                                                         


Snyft, snyft och åter snyft....vår lilla folkvagn ska vidare till bilhimlen. Den har funnits i min ägo i 5 år och har varit till stor glädje men även bekymmer under tiden. Den har kostat en del i underhåll (rost, bensinpump mm.) men jag har verkligen älskat den bilen. Nu har jag som tur är inte behövt betala något själv utan har haft underbara föräldrar som har förbarmat sig varje gång den har gått sönder. Men nu har antagligen generatorn gjort sitt och igår gick gasvajern i botten och den ska besiktigas i november så kostnaden blir nog för stor den här gången....som sagt..snyft! Nu håller alla mina nöjen på att försvinna...först spriten (inget nöje iofs) sen cigaretterna ( inget nöje heller för den delen) och nu friheten med att ha bil, men jag får se det så att jag har hälsan, en underbar dotter, fina vänner (både på jobbet och privat) och ett arbete jag bara älskar, det är inte många som kan säga det idag. 
Jag är iaf glad över att den 8 april kan jag fira 2 månader som rökfri med ett litet återfall med ett par cig för ett par veckor sen.Tuggar nikotintuggummi så det står härliga till, tar en snus nån gång då o då men jag röker inte och det är det som betyder nåt.
Jag har ätit
Zyban en period för att inte få i mig nikotin men det resulterade i att jag inte kan sova på nätterna så det slutade jag med igår..
Sov en hel natt för första gången på 2,5 veckor.
/Carina


Kommentarer
Postat av: mikkiz

jag tycker du gör det förbannat bra, måste jag säga..

2006-04-05 @ 12:00:26
Postat av: Från jobbet, du vet ;)

Håller med föregående talare! Förbannat bra, det är vad det är!

2006-04-05 @ 13:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback