Lantluft är härligt

I söndags var jag hemma hos min arbetskompis och hennes familj ute på landet. Gud vad jag älskar lantluften, man blir som en ny människa efter en dag där. Korvgrillning ute på gärdet i snön och hästarna som gick o betade intill + 2 små tjejer som hade lekt ute i leran halva dagen och var jätterosiga på kinderna...njöt till 100%. När vi åkte hem hade vi en hel hästtransport med saker som dom underbara människorna har skänkt till mig och min dotter. Bäddsoffa, matta badrumsskåp,Tv- bänk en massa porslin plus en sekretär jag har fått köpa billigt. Så när klockan var tio i nio igår släpade jag med min stackars dotter ner i källaren för att hämta sekretären som jag hade ställt där, hon var helt slut när vi kom upp med den. Sen satte jag igång att möblera om mitt sovrum...det är inte lätt att vara min granne ibland. Men jag känner att det inte är riktigt bra än utan jag får komma på nåt annat. Har fått för mig att jag måste flytta på min säng för jag sover jätteoroligt på nätterna och tror att det beror på energier i rummet (jag är lite knäpp, jag vet) så jag ska pröva lite andra möjligheter.
Idag hämtade Mica mig på jobbet och vi cyklade ner till Lögis för ett träningspass, fick lite gratis personlig träning av en instruktör därnere och jag trodde jag skulle säcka ihop innan vi var hemma igen, han körde helt slut på både mig o Micaela. Om jag vann pengar nån gång så skulle jag anställa  honom direkt..
Nu ska jag duscha och se till att få i mig lite mat.

/Carina

Kommentarer
Postat av: mikkiz

Hehe, ja jag var verkligen muck igår.. inte för att jag vet om dte är någon tröst, men jag vet inte riktigt heller hur jag ska göra med min soffa.. nu ser det plötsligt inte lika bra ut som igår..

2006-04-11 @ 18:17:09
Postat av: Arbetskompisen

Ja, tänkt vad man kan ställa till bara för att man vill skänka lite grejer ;o) ! Du är inte ett dugg knäpp som tänker på energier, det är snarare vi i västervärlden som är knäppa som låtit all den gamla kunskapen falla i glömska. Huvudändan mot norr är regel 1, uppsikt över dörren nummer två. Inga speglar i sovrummet och måste man ha ska man inte se sig i den från sängen... Ja, om du är knäpp så är jag det också - och det är jag stolt för! :o)

2006-04-11 @ 18:42:51
Postat av: Carina

Ja då är det ju helt fel eftersom jag har en spegelvägg i rummet :-D

2006-04-11 @ 19:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback