Nattlig terror, sömnad

Jag vill ha en symaskin!!!!!!!!!. Efter att ha suttit hemma med en urgammal maskin och svurit över nålar som gått av och tråd som fastnar så tog jag jeansen jag skulle sy in och lånade slöjdsalen på jobbet....vilken dröm, jeansen var klara på nolltid. Måste försöka investera i en ny maskin hemma så småningom...har ett antal byxor och tröjor som jag ska sy in och känner inte för att sitta på jobbet halva kvällarna för att få det klart.
Satt som vanligt framför tv.n på kvällen, som tur är funkade allt som det skulle trots nersläckningen av det analoga nätet...såna här gånger är det skönt att bo i hyreslägenhet så man inte behöver tänka på att skaffa digitalbox. Gick o la mig vid 10 men vaknade tjogo över elva av att jag trodde min snygga granne ovanpå satt nere hos mig och spelade stereo. Gick med håret på ända och en morgonrock över nattsärken upp o ringde på och bad honom dämpa musiken och "SJÄLVKLART" sa han. Gick ner o somnade om, vaknade 30 min senare...samma sak men nu orkade jag inte gå upp igen utan försökte sova ändå, då började ett billarm tjuta så jag gav upp hoppet om att  sova mer den natten. Hur trött imorse som helst när jag skulle till jobbet. Men den här dan tar väl slut så småningom den också


/Carina

Kommentarer
Postat av: mikkiz

stackars mamsen.. att inte ens hans utseende kan få dig att ha överseende.. ler..

2006-04-04 @ 13:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback