Trist,trist


Usch, har haft en riktigt urtråkig fredag o lördag eller rättare sagt har den blivit vad jag har gjort det till. Satt här i fredags kväll och tyckte riktigt synd om mig själv...skit på tv och ingen att prata med. Börjar faktiskt längta efter någon att dela min tillvaro med....har inte brytt mig så mycket under åren utan jag har tyckt att det har varit så skönt att rå mig själv efter många år med missbrukarförhållanden. Jag har säkert behövt de här åren för mig själv också men nu tycker jag att det räcker. Skulle vilja träffa en helt normal kille utan beroendementalitet...han behöver inte vara som mig helt nykter utan en helt "vanlig" kille. Problemet är väl att jag inte skulle känna igen en sån grabb eftersom jag alltid har umgåtts med den andra typen.
Lördagen blev inte heller som jag tänkt mig...var helt taggad för en cykeltur ner till Lögarängen och ett pass på gymet men efter en blick ut genom fönstret la jag ner det....ösregn!!!! Tog bussen med Mica ner på stan istället och  var på apoteket och tyvärr blev det en sväng in på korthuset också med djupdyk ner i deras smågodismontrar....jättebra! (Mica var minsann ståndaktig som inte köpte nåt) Var uppe hos M  på eftermiddagen och drack kaffe och kvällen blev bokad framför tv:n, som tur var med sällskap av Mica. Idag ska jag iaf åka ut till landet till min arbetskamrat och få andas lantluft....skönt.
Nu får jag nog rycka upp mig och försöka se lite mer positivt på tillvaron som egentligen inte är så tokig.
Hade förresten 2 mån i min rökfria tillvaro igår så det är ju nåt att glädjas över
/Carina

Kommentarer
Postat av: mikkiz

Försök att gå ut och gå, eller ta en cykeltur när du känner att du har som mest tråkigt.. på så sätt kanske du kan få fram energin på samma sätt.. :o)

2006-04-10 @ 21:13:02
Postat av: Anki

Nu är jag här igen o läser vidare. Vi tycks befinna oss i samma ålder och är singlar, men där går nog våra liv isär. Det är intressant. Menar vi har nog levt lite olika liv. Det här med missbruk har jag "tack o lov" klarat mig ifrån när de gäller män, ja i andra avseende också, vet inte mycket om den biten. Men ge inte upp!! De finns säkert en drömprins till Dig här ute i livet någonstans. Det flesta män är ju goa o rekodeliga och helt normala. Du har väl haft otur, hoppas Du slipper ifrån sånt i ditt fortsatta liv.
Anki


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback