Hejsan

 Jaha då ska man försöka sig på det här med att blogga också, lite kul tycker jag.
Just nu är det lite tungt känns det som...har slutat röka efter 35 år med cigaretten som ständig följeslagare..tufft, tufft, tufft. När jag kliver upp på morgonen får jag en känsla av att - jaha vad ska jag göra nu då? Har alltid varit van med att sätta mig vid min kaffekopp och snabbt suga i mig både en o två cig på raken, sedan har det kommit ner lite frukost och ytterligare två cig så det känns som ett tomrum just nu. Har varit nästan rökfri i en månad  och jag är fortfarande lika jäkla röksugen men förhoppningsvis ska det väl lägga sig nån gång. Till saken hör ju också att jag är kraftigt överviktig redan nu och med en dubbeldajm istället för rökning på kvällen så kommer jag väl snart att se ut som en heffaklump om jag inte stoppar. Annars är jag rätt tillfreds med min tillvaro, har ett arbete som jag stormtrivs på och en dotter 
Mrs Elmo som jag älskar mer än nåt annat...och två underbara kissar...kan man ha det så mycket bättre
/Cizzi

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Hey!.. najz skrivet.. :o) men länken funkar inte :o/

2006-03-08 @ 18:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback