Pitepalt.........mums!



Tänk vad det kan vara härligt att ha mamma på besök...igår när jag kom från jobbet hade hon gjort Pitepalt...så jäkla gott!! Åt till magarna stog i två hörn. Blev sedan tv tittande för hela slanten. Såg på CSI som var en fortsättning från förra gången och det var inte några speciellt bra avsnitt heller...men nåt ska man ju se. Mica blev lite ledsen under kvällen men hon samlade ihop sig och jag tror att det kändes lite bättre senare. Det är kanon att hon har mamma att prata med på kvällarna, för det första kommer dom varandra lite närmare och sen hjälper det för Mica att prata med någon annan än mig. Jag är så tacksam över att mamma släppte det hon hade på Gotland och åkte hit...det underlättar lite för mig också.
Idag när jag kom från jobbet tog jag o Mica mammas bil o drog iväg till gymet för första gången på ett tag...hur skönt som helst men det kändes att man har lagt av sig lite, men det är bara att ta nya tag. Lyckades sträcka ena axeln så det är ju mindre skönt...men det går väl över så smånigom. Har tittat på Desperate Housewifes ikväll och jag tycker det är så jäkla bra...det är helt annorlunda än det man är van att se.
Nu är jag så skittrött att det bara är sängen som gäller så man orkar imorgon..tack o lov studiedag så man får lite paus från våra 600 tonåringar på jobbet.
Gonatt
Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback