Söndag

Ännu en tråkig söndag...vet inte vad det är men jag är inte ett dugg förtjust i söndagar. Kanske på grund av att jag alltid gör dom här nödvändiga sakerna då som att tvätta, städa m.m. Idag blev det bara tvätten som fick sitt för jag är ledig imorgon så jag sparar städningen tills dess. Gjorde inget speciellt resten av dagen utan lagade lite mat o slappade i allmänhet. Kollade Andra Chansen på tv på kvällen...skit som vanligt. Gud vad jag gnäller, jag kan ju faktiskt låta bli att titta på skiten men det är väl lite självplågeri jag sysslar med antar jag. Kl halv ett på natten ringde min dotter o var ledsen för allt o inget och jag vill inte att hon ska vara ledsen så hon kom upp och vi pratade lite....somnade vid 3 *gäsp*
Så var den dan slut.
/Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback