Söndag,Tvätt, tvätt och tvätt

Dagen har gått i tvättens tecken. Började tvätta kl 8,15 och var inte klar förrän 14. Körde ÅTTA maskiner, har aldrig varit med om maken, men nu är det klart. Sov dåligt inatt med en ledsen tjej som kröp upp hos mig och var otröstlig men efter ett tag kom lugnet och hon somnade. Hon mådde inget vidare när hon vaknade heller men har nog kämpat bra för att orka med den här dan också. Vi gick ut till affären en sväng och handlade lite till kvällsmat och sen kom hennes vän S upp med grejer till smoothies så Mica fixade iordning dom, det är bra för varje minut hon får något annat att göra så hon inte behöver tänka så mycket. Sen kom hennes mormor och det kändes bra, hon tänker stanna till på söndag så nu har MIca sällskap av henne på dagarna när jag jobbar. Och sen kan dom prata om saker som kan vara jobbiga att prata om när jag är med eftersom mycket rör sig kring mig när det gäller Micas mående.
Just nu känns det mesta rätt tungt och jag vet inte riktigt vilket ben jag ska stå på...ska jag finnas till hela tiden eller ska jag kliva tillbaka så får hon själv bestämma när hon behöver mig...vet inte tyvärr.
Nu ska jag iaf försöka få lite sömn så jag orkar med jobbet imorgon
/Carina

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

Vi får göra det du och jag.. :o).. du behöver inte oroa dig, du är precis på rätt ställe..ler..

Postat av: Mikkiz

Jag är så glad att du tror på mig... :o)

2006-03-21 @ 22:17:59
URL: http://mrselmo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback