Vår!!!

Tog ut en semesterdag idag och det ångrar jag verkligen inte, strålande sol och vårvärme....synd att man hade så mycket att göra så att det inte blev så mycket tid att sitta och njuta i vårsolen.
Var och tittade på en utställning av nya hempc n eftersom jag ska beställa en ny i år. Det är alltid lika jobbigt för mig när jag har flera saker att välja på...kan ju inte bestämma mig *snyft*. Jag tror iaf at jag har bestämt mig nu men kännner jag mig själv hinner jag säkert ändra mig 10 gånger till inan det är klart.
PÅ eftermiddagen åkte jag, min dotter och en arbetskompis ut till en annan arbetskompis på födelsedagsfika, hon bor mitt ute på landet med hästar, katter, hund och höns och så sin familj förstås. Helt underbart ställe, jag ska vara hus och djurvakt där till valborg och längtar redan. Det var jättetrevligt med många barn o vuxna som hade samlats kring fikabordet som var uppdukat med allt möjligt gott, bl a en hjärtformad tårta som var helt sagolik god (där sprack bantningen den här dagen med). Såg på Csi på kvällen som tyvärr var skittråkigt den här gången. Sen var det sängen som gällde.

/Carina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback