Onsdag = "LOST"

Efter att ha varit uppehåll i en vecka så var då äntligen Lost tillbaka...det är nåt med det programmet som gör att jag riktigt längtar efter att få se det på  onsdagarna (kan det vara Sawyer kanske).
Efter maten drog jag o MIca ner till hamnen och drack en kopp kaffe och njöt i solen. Det märks när sommaren är i antågande för då åker alla båtar i plurret igen efter att ha legat under presenningar en lång tid. Jag känner saknaden efter vår båt varje år vid den här tiden på året men man kan inte ha allt här i livet utan man får känna glädje över det man har istället.
Synd att man inte har gått ner lite mer i vikt tillsommaren, hade en önskan om att kunna ta på mig en bikini i år men det blir inte så men fortsätter jag i nuvarande takt och mathållning så ska det väl funka till nästa år. Det skulle nog gå lite fortare om jag kunde låta bli pistagenötterna och Dajmen men nåt kul ska man väl kunna ha tycker jag. Det är ett sjukt beteende egentligen att man alltid sammankopplar att ha roligt med det man kan äta. Men förut handlade det alltid om det man kunde dricka så jag har kanske bara bytt drog...inte vet jag.

Har slängt ut en förfrågan om semester på måndag då det är Öppet hus på
Pauluns näringscenter
, skulle verkligen vilja gå på det.

Har blivit ett riktigt hälsofreak känns det som :-)) 


Kommentarer
Postat av: mikkiz

Jo, tyvärr var nog vi likadana... :o/ men det gör inte saken bättre..

Än så länge känns allt bra..

2006-05-16 @ 11:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback