MÅNDAG!!!

60229-26

Man säger ofta lite skämtsamt?..nu är det måndag igen , suck! Den här måndagen har verkligen varit en stor DUBBELSUCK!!

Jag har aldrig varit med om maken till stress?allt hände på en gång. Färgpatroner slut överallt, trasiga datorer, glömda lösenord, fullt och då menar jag verkligen överfullt i biblioteket, fylla i blanketter om portöppning i brandvägg som ska vandra i 3 instanser innan det blir gjort. Var tvungen att få skjuts för att hämta datagrejer som skulle ta alldeles för lång tid att få utkört.

Det ringer nonstop från alla möjliga instanser och jag hinner knappt andas känns det som.

Jag har i ett år försökt få någon avlösning i biblioteket då jag känner att det börjar bli för mycket men får ingen respons över huvud taget. Får bara veta att det finns ingen att sätta in.

Var på Office idag för att hämta datagrejer och frågade om de inte behövde mer personal och fick veta att de faktiskt sökte folk till receptionen och fan vet om jag inte ska söka tjänsten?.börjar bli less på det här känns det som just nu. Jag skulle behöva en längre ledighet för att få lite nya krafter.

 

Ja ja nu har jag gnällt av mig lite men man skulle ju faktiskt önska att veckan kunde starta lite mjukare.

 

För övrigt hade jag en mysig helg med melodifestival hemma hos Micaela, fixade hennes dator så jag var där från lördag till söndag. Vi hade det verkligen lugnt o skönt.

 

Just nu längtar  jag verkligen efter att få åka på Hälsokryss och bara få ta hand om mig själv.


Kommentarer
Postat av: Micaela

för 17 morsan, sök jobbet i alla fall!.. det förlorar du ju inget på..ler..

2007-03-05 @ 17:23:51
Postat av: Sabina

Det där sista läste jag inte ens, om jag tänker egoistiskt... och det gör jag ju! Fast om jag tänker vidare så är det klart att du ska söka i alla fall - om det är vad du känner att du vill!! Jag säger som Adam Alsing; "Lycka till men inte för mycket!"

2007-03-05 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback