Hej Hopp

60229-29

Hej igen

Som ni märker är jag inte världens flitigaste "bloggare" men ibland faller andan på.
Det känns inte alltid som om jag har så mycket att blogga om men det är säkert bara jag som är lite lat.

Det händer inte så mycket i mitt liv just nu känns det som. Längtar efter en behövlig semester så småningom.
Men nu har jag i alla fall fyra välbehövliga lovdagar framför mig...skönt!!. Min chef har varit snäll och lånat ut sin bil så att jag kan ut o ratta lite, är ju inte så bortskämd med det sen min "bubbla" blev förpassad till bilhimlen *snyft*.
.Vi får väl se om vi har råd att kanske åka ut någonstans, det finns ju mycket fina omgivningar runt Västerås, men bensinen är ju tyvärr inte gratis så det blir inga långa utsvävningar.
I pingst ska vi i alla fall åka ner till Gotland och våldgästa mamma och Lennart, det ser jag verkligen fram emot. 
Har börjat gå lite "stavgång"...rackarns vad det tar på kroppen, var helt slut sist vi hade varit ute och rört på fläsket. Men det är skitkul och ibland önskar jag att jag skulle ha någon att gå ut med för det är inte så lätt att motivera sig själv att komma iväg. Jag måste ju börja träna nu för den 23 maj ska jag gå Vårruset ihop med ett gäng från jobbet och man kan ju inte vara den som stupar innan man är framme vid mål, hälsoombud som man är. Stackars Mica blev lurad att haka på då det var en plats över..hihi!

Jag vill flytta!!!!!!!!!!!!.  Kan ingen ge mig en lägenhet med uteplats så jag kommer härifrån innan jag begår ett brott.
Jag undrar om min hyrevärd har något emot mig, först blev jag trakasserad av en galning ovanpå i tre år  som inte såg skillnad på dag o natt på grund av droger, sen hade jag ett lugnt år med en riktig panggurka i samma lägenhet men som sedan flyttade tillbaks till Örebro (hur nu någon vill flytta tillbaks dit). Nu har jag fått ett par som har sin släkt där hela nätterna och inte har fattat att det bor någon under tydligen. När jag sedan påpekar att det finns något som heter hänsyn blir JAG utskälld av FARSAN till jäntan, vad nu han hade med det hela att göra!!.
Vill inte gå ner till hyresvärlden igen för när pundaren bodde här hade jag banne mig klippkort hos Störningsjouren och snart börjar de väl tro att det är jag som är en surkart. Men tack o lov för öronproppar, har skaffat mig en hel laddning av dem. Sen ska vi ju inte ens snacka om gubben under som inte sover och har sin radio på för hela området på nätterna. *Snyft* Jag kommer att bli knäpp om jag inte kommer härifrån snart. Snacka om att nykterheten sätts på prov, har tänkt tanken iblan att "gud va skönt att få supa sig full så man kan sova" men det är som tur är bara en tanke och inget annat. Vi får väl hoppas att jag hittar nåt snart och saker brukar lösa sig så småningom.
Tack o lov har jag min kära dotter att beklaga mig för när det känns motigt...puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Micaela

yeey, äntligen något nytt att läsa =)
du ska se att det löser sig, om du bara håller ut.
kram kram skumbanan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback