Mer musik!!

image55image54image56


Sugarplum Fairy, Sahara Hotnights och Foo Fighters är de som gäller just nu på musikfronten. Fick lite blodad tand av konserten i torsdags och skulle nu vilja se de andra live också. Måste hålla ögon och öron öppna om de kommer .  Min skärm till datorn har pajat och eftersom jag använder den som tv också så höll det på att bli kris här tills jag kom på att jag har Micas gamla tv stående här men hade glömt att det var ett "litet" problem med den, nämligen att den slår av var tionde minut ungefär. Aningen irriterande när man sitter och tittar på något spännande och precis när de ska avslöja mördaren så slår fanskapet av...*morr* Men som tur är behöver jag bara stå ut i 3 veckor ca för sen är skärmen förhoppningsvis lagad,. (fördelen med Hempc)
Så istället får jag nu lyssna på musik på kvällen, inte helt fel det heller.

Annars händer det väl inte så mycket i mitt liv just nu, längtar bara tills jag får ett erbjudande om ny lägenhet. Fick ligga med öronproppar inatt för mina grannar verkade ha bjudit in hela grannskapet på tjatterparty och balkongsnack...höll på att bli tokig. Det värsta är att när man säger till möts man av en en hotfull attityd så jag måste härifrån om inte mitt hår ska bli ännu gråare innan jag fyllt femtio.Hoppas att det blir lugnt inatt.

Kommentarer
Postat av: Micaela

en eloge för uppdateringen =)
Jag tycker synd om dig, det är drygt med människor som inte tar hänsyn till andra..

2007-11-06 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback