Musik är livet!

Har fått ett nytt tillskott i min musiksamling....SUGARPLUM FAIRY...hur bra som helst. Det är kul när man hittar något som är nytt för en själv även om de har funnits ett tag. Måste ha fler skivor med dem.

Har tänkt tillbringa några timmar på stan för mig själv idag, konstigt det kommer kännas att springa in o ut i affärer helt solo, man brukar ju oftast vara två. Mica fyller imorgon så jag måste köpa ingredienser till en tårta, egentligen skulle man göra en tårta med linfrön och fullkorn om man ska gå efter hur magen ser ut men  det smakar nog inte så gott så det får väl bli nåt smaskigt i alla fall.
Nu måste jag ner i tvätten så att man har något att ta på sig i veckan som kommer.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Tack snälla mamma för en bra födelsedag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback