Rock´n Roll!!!

60229-50


VILKET ÖS; VILKET JÄKLA DRAG!...jag bara njöt. Var och såg
Sahara Hotnights igår tillsammans med med några härliga arbetskamrater. Över 300 pers i en lokal som man inte tycker borde rymma fler än max 100. Tyvärr fick jag kämpa för att se något mellan varven på grund av att man är en liten tvärhand hög. Men dom  var bara helt enkelt SKITBRA!
Det var ju däremot mindre nice att cykla hem på småvägar kl halv ett på natten men det var det värt. Jag ringde och terroriserade Mica hela vägen hem.

I onsdags var vårat arbetslag hembjudna till vår chef på en sorts kickoff för vårt gäng. Han bodde med sin familj i ett renoverat 1700-tals hus ute på vischan och jag kan knappt beskriva hur fint det var...jag skulle vara helt nöjd bara med att ha det köket med nedsänkta takbjälkar och eldstad...suveränt. Vi lagade en trerätters middag tillsammans och det är skitkul att laga mat när alla samarbetar och till slut får ihop det.
När jag kom hem skulle jag kolla min mail och till min bestörtning hade skärmen pajat vilket inte är så lyckat då jag använder den både som dataskärm och tv, så nu har man pusslat med en fristående skärm och som tur var hade jag en tv jag kunde koppla in och använda. Fördelen med att ha Pc via jobbet är att det bara är att ringa så kommer de och hämtar skärmen utan att det kostar en massa pengar.

Nu väntar jag med spänning på att se första delen av Camilla Läckbergs bok "Isprinsessan", för mig är det ju nostalgi att se på något från Fjällbacka då jag har jobbat där i flera somrar.

Kommentarer
Postat av: Micaela

yeey, en uppdatering ;o)
Du har haft full rulle den här veckan.. det är väl kul?

2007-11-03 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback