Sjuk :-(

Jaha då har man varit sjuk i fyra dagar, absolut ingen höjdare. Har mått illa, haft huvudvärk och feber. Som tur var hade jag piggnat till på fredagen eftersom jag hade lovat att följa med Mica på Magnus Betnér på kvällen som vi hade biljetter till. Hör o häpna så hade jag riktigt kul trots att Stand Up aldrig har varit min grej. Han är jäkligt vass och ligger nog rätt precis på gränsen till att folk ska bli förbannade på hans uttalanden. Men han tar upp saker som berör oss alla som rasism och hyckleri m.m. Sen kan jag tycka att det var alldeles för kort, knappt en timme för 150 spänn. Sen får man ju skämmas för damer i sin egen ålder som inte inser sin begränsning mär det gäller alkoholen  utan lyckas förstöra c a 20 min av föreställningen med fylltjafs. Går man på Stand Up så borde det väl rimligen vara för att lyssna på vad den på scen har att säga och inte för att gapa högt o ljudligt och förstöra kvällen för alla andra. Lite tamt av ägaren att inte se till att de fick lätta därifrån direkt utan att Betnér var tvungen att hota med att ställa in om inte de avlägsnade sig....DÅLIGT!!. Jag är så tacksam för att det starkaste jag dricker idag är Fanta :-)

Igår fick jag två oväntade besök, först kom mina "kattvakter" M o O och hade med sig en brakfrukost med fralla, pålägg och allt som tillhör,mumsigt värre. Sen dök min ena bror upp på vägen hem till Vintrosa, han och min andra bror hade varit o sett på KENT kvällen innan och det hade väl blivit rätt sent så besöket blev inte så långvarigt men det var kul att traffas en liten stund iaf.
Var hemma hos min kära dotter på kvällen och tittade på en riktigt bra film, kom hem idag till två glada kissar.
Ikväll är det Van Vetereen som gäller på tv.

Kommentarer
Postat av: Micaela

håller med om tiden för det priset.. men det var iaf sjuhelsikes kul =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback