Vardag, minnen

Vissa dagar är bara så bra på mitt jobb. Har haft en dag med fullt ös inne hos mig, och det har bara varit härliga ungar hela dagen. Sådana här dagar förstår jag varför jag arbetar med ungdomar...man får ju så mycket tillbaka ibland. Jag höll på att försova mig imorse igen , förstår inte vad som har hänt...jag brukar ju vakna  direkt när larmet drar igång men inte nu längre. Sen är jag dödstrött flera timmar innan jag piggnar till, det är hur jobbigt som helst.
Det har väl att göra med att den mörka årstiden har dragit igång men jag brukar ju inte ha problem med det...jag börjar bli gammal, det är väl bara att inse.

Tänk vad tankar vandrar fram och tillbaka ibland, började tänka igenom hur mittliv har varit fram till nu och JÖSSES vad jag har hunnit varit med om mycket under mitt 49 åriga liv, man tänker inte på det så ofta men när jag började backa åren bakåt så kom det upp minne efter minne. Inte alltid så trevliga minnen i och för sig men trots allt erfarenheter jag har med mig idag. En del minnen smärtar det att tänka på men det tjänar inget till att förtränga det och en del minnen är sådana att jag blir varm o glad inombords. Jag skulle nog vilja skriva ner mina upplevelsr någon gång i livet men jag har ju svårt att håla tiderna i ordning. Jag har nog förträngt mycket också som gör för ont. Men nån gång ska jag försöka att göra en tidsresa.

Kommentarer
Postat av: micaela

det låter som din hjärna vill bearbeta allt som har hänt.. Det är ju jättebra=)
Kram dotra

Postat av: Sabina

Hur är det med dig? Blev det maginfluensa?
*krya-på-dig-kram*

2007-11-14 @ 20:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback