Blodomlopp

Jaha då har man varit hurtig o sprungit (lunkat) Blodomloppet. När 3 km hade gått trodde jag att jag skulle behöva konstgjord andning, var helt slut. Upptäckte även att det inte var så bra att ha utslitna skor...mina fötter bultade o sprängde. Igår gjorde jag slag i saken och köpte mig ett par Asics skor som hade kostat över 1000 spänn men som nu var nersänkta till 795 och vilken skillnad att gå i. Ska aldrig mer ha skitskor. Så nu finns det inga ursäkter längre för att slippa promenera till jobbet. Ska bli en hurtbulla har jag tänkt. Jag kämpar även med rökningen, går inte så bra ska jag säga. Varför ska det vara så jäkla svårt att låta bli!!! Har inte orkat blogga så mycket på ett tag för det har varit häcken full på jobbet den här veckan, första terminsstarten på expedition för mig och det har varit kaos till o från. Känner mig helt slak när jag kommer hem.
Får se om jag tar en sväng ut till Rocklunda marknaden idag, har inte varit där på 4 år så det kan ju vara kul att se om det har hänt nått nytt sen sist. Försöker få tag på nån som vill hänga med om inte annat för att klämma en Langos

Kommentarer
Postat av: Micaela

Langos och hurtbulla ;o)?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback