Krämpor...oj oj oj

Jag har kommit på att det här med att åren går inte är nån höjdare. Nu kommer alla krämpor och gör sig påminda. Jag har ju börjat att äta LowCarb, alltså minimalt med kolhydrater och mer fett o protein. Allt har funkat helt smärtfritt nu en vecka tills igår då jag började få smärtor i magen efter jag hade ätit. Det gick över på natten ända tills ikväll när Mica hade gjort en broccoligratäng och en sallad med gurka, isberg, paprika o en skål med kikärtor, jag hann ta två tuggor innan smärtan kom igen. Efter att ha pratat med sjukvårdsupplysningen så kan jag konstatera att jag har fått problem med gallan....shit också rent ut sagt. Får inte äta paprika, äpplen, grädde, nötter och rökt mat...alltså allt vad min kyl o frys består av efter månadshandling. Måste också hålla koll på att inte smärtorna ökar då det bara år att gå till farbror doktorn. Jaja, gilla läget! Men hur jag ska ha råd att köpa helt ny mat vet jag inte men det löser sig väl.
S var i alla fall här och gjorde blonda slingor i mitt hår igårkväll och det blev skitsnyggt, så nu är man nyklippt, blondin och gallsjuk...det ni!

Kommentarer
Postat av: Micaela

snyggt avslut =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback