Det drar ihop sig!

Ja då har sista semesterveckan startat. Helt plötsligt kommer jag på allt jag skulle ha gjort och som jag nu måste hinna sista dagarna. Typiskt mig att alltid skjuta upp allt tills sista minuten. Mitt projekt hela dagen har varit att jag ska städa mitt skafferi och har jag gjort det då?....näe. Jag har i alla fall haft den turen att min favoritfrisör G är hemma i Sverige på semester så nu är man presentabel i skallen igen...skönt! Har även dragit igång en Low Carb period så snart ser jag ut som Angelina Jolie eller vad tror ni. Jaja, drömma kan man ju alltid! Men några kilon ska jag väl kunna få väck. Sitter just nu med hårfärg i skallen och lyssnar på ett gäng ungar som tävlar om vem som kan vråla högst i lekparken utanför min altan...*morr*. Men man får väl vara glad att solen är framme en liten stund igen.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Det handlar enbart om att vara stark nu, morsan ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback