Guld!





Finns det nåt jag värderar högre än pengar så är det att komma till ett ställe där det fullständigt exploderar av hallon i buskarna och jag dessutom vet att jag får plocka dom. Jag fick ihop nästan 16 L...de ni! Skulle önska att jag inte var så rädd för fästingar och andra äckliga kryp för det finns tydligen rätt mycket blåbär ute i buschen nu. Tänk vad gott det vore med hallon och blåbärssmoothie. Nu börjar det dra ihop sig till slutet på semestern....jobbet känns så avlägset på nåt vis. Men det ska bli kul att träffa arbetskompisarna igen. Och eleverna kommer ju inte förrän ett par veckor senare så det blir lite mjukstart och det kan ju vara skönt. Hoppas på att solen visar sig de här sista semesterdagarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback