Lata dagar


Nu börjar jag bli trött på att det regnar och stormar. Det börjar bli trist att sitta hemma och inte kunna hitta på nåt för risken att bli dränkt när man går ut. Det är mycket enklare när solen skiner att vara ute. Men det är väl jag som måste investera i regnkläder antar jag. Häromdan hade jag iaf lånat E:s bil och jag o Mica tog en liten miniutflykt till Kungsbyn och fikade, köpte även lite pålägg o Isterband...gott. Det är kul när man kan göra  lite småutflykter men det går ju bara när man har bil, eller blir mycket enklare i alla fall. Jag hoppas verkligen att de veckor som är kvar av min semester blir soligare. Min solbränna börjar blekna ju.... Det värsta är att man blir så lat...skulle ha sytt en massa jag har liggande men det skjuter jag hela tiden upp men imorgon ska jag banne mig ta itu med det.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Imorgon är en annan dag =)

Men kom ihåg vad jag citerade på min blogg;

"Tid är allt du har. Och en dag kanske du upptäcker att du har mindre tid än du tror."




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback