SEMESTER!!



Jaha, då har man börjat sin semester...Härligt! Jag o Mica har varit en vecka på Gotland hos mamma och hennes man och bara latat oss, det var välbehövligt. Men nu har jag 4 långa veckor framför mig och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Mica jobbar mer eller mindre hela sommaren så henne har jag inte mycket nytta av. Men nånting ska jag väl hitta på.
Däremot har det ju varit Power Meet i helgen och jag o E satt i 5 timmar och glassade i solen bland alla häftiga bilar. Det var nice ska jag säga.
Nu kommer lite kort som Mica har tagit med kameran..härliga närbilder.




Och så lite andra bilder:

Blå Lagunen på Gotland

Mica vid Blå Lagunen






Kommentarer
Postat av: Micaela

Du kommer nog på något att göra ska du se..

Om inte annat så kan du ju alltid sy ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback