Vänskap på nätet




Tänk vad saker o ting är märkliga...förr åkte jag alltid på tutbingo med en kompis men med åren har det inte blivit så mycket. Livet kom emellan kan man säga. Nu har jag hittat ett annat nöje...bingo på nätet, skitkul. Men det roliga är ändå att helt plötsligt har jag fått två nya vänner, ok, chatvänner än så länge men dom verkar superhärliga båda två. Jag märker att jag sitter här o skrattar för mig själv ibland åt än den enas än den andras kommentarer på chatten. Jag tycker redan att jag känner båda två fast jag inte har "känt" dom speciellt länge. Men vi kommer nog att träffas, det är jag rätt säker på. Tyvärr är tiden alltid ett gissel. De bor dessutom en bit härifrån, inte nästgårds direkt men det löser sig nog. Jag måste nog bara ha lite tid på mig att ta steget att träffa för mig helt nya människor. Men det kommer att bli av det vet jag.

Kommentarer
Postat av: Micaela

Sounds good =)

Postat av: Tuula

Du är en riktig vän till oss oxå.

Kramizz Nettis och Tuula

2009-07-18 @ 12:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback