Bråda dagar i skolans värld!

Har knappt hunnit tänka på annat än jobbet sista dagarna. Nu ska alla utskick till blivande sjuor, avslutningsfest och föräldramöten ut. Och som om inte det var nog så har jag fått förbrukningsbeställningen för hela skolan på min lott...det är mycket nu! Men jag ska inte klaga för jag tycker ju att det är roligt när det är mycket att göra. Problemet är att när det gäller förbrukningen så verkar listorna vara svåra att förstå för många för jag har inte fått göra annat än att jaga folk som har fyllt i dem helt uppåt väggarna. Nu är det ju första gången jag gör det så till nästa år ska jag vara tydligare på hur det ska vara. Jag kommer säkert att vara jättenervös också att det har blivit fel någonstans så att det saknas prylar men då är det så,inte mycket att göra åt! Sen har jag och E ett hälsoombuds-projekt på gång som ska vara färdigt på fredag. Vi har anordnat en förmiddag på Bellevue för ca 100 personer med olika aktiviteter den 16 juni och som sen avslutas på skolan med en gemensam picknick i det gröna, hoppas att det blir lyckat! Det är ju i och för sig lite skrattretande att jag är hälsombud, röker, överviktig och motionerar alldeles för lite men ingen vill vara det och skolan måste ha hälsoombud så man får ju ställa upp för sitt lag :-) Det enda smolket just nu är att jag börjar känna mig lite ensam, jag saknar att ha någon att dela mitt liv med, nu har jag ju Mica som tur är men jag skulle vilja ha lite fler vänner för de jag har hör inte av sig speciellt ofta. Jag har försökt att tjata mig till att vissa kunde titta över och ta en fika nångång men då jag inte får något gensvar ger jag upp till slut. Att träffa någon manlig är ju inte så lätt då jag aldrig går ut och de ringer ju inte direkt på dörren och erbjuder mig sitt hjärta. Jag börjar tro att mitt liv kommer att se ut så här framöver, det är hemskt när datorn är mitt enda sällskap många kvällar. Men jag får försöka vara tacksam för det jag har och inte vara ledsen för det som verkar var näst intill omöjligt att få :-)

Kommentarer
Postat av: Micaela

Ja du morsan.. Det är allt eller inget ibland ..



Du ska se, jag har hört solskenshistorier där folk gifter sig när de är 90 bast =)

Och sen gäller det att du är på, på, på för till slut så släpper det och om inte annat så tar du dina vänner på utmattning..

Om inte annat, spontanåköver till någon och flagga på dörren.. =)=)=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback