Skolkoll!

Jaha då har man blivit granskad under lupp i två dagar. Vi har haft celebert besök av Skolinspektionen på vår skola vilket alla skolor i Västerås utsätts för under en period. Jag kan ju i och för sig tycka det är bra att man har lite koll och att man då kan få veta vad man kanske behöver förbättra och vad är då bättre än utomstående ögon. Man blir ju alltid lite självblind när man har varit på ett o samma ställe ett tag. Vi fick inte förbereda något utan allt skulle vara som det brukar...synd, annars hade man ju kunnat muta ungarna med glass eller nåt för att de skulle uppföra sig :-). Men i det stora hela löpte det nog rätt smärtfritt.
Ska strax ge mig ner i tvättstugan och när jag är klar där så gäller det att få i ordning lite käk för att gå på en kvällstid hos ortopeden för att få någon rätsida på min stackars fot. Känner mig aningen stressad *pust*


Kommentarer
Postat av: Micaela

Hmm, ungar ska väl kunna uppföra sig utan att bli mutade =)

Eller så kanske det inte funkar i dagens skola?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback