Lördagskväll i Kolbäck



Var hemma vid halv ett i natt. Kan väl inte påstå att det var skitkul direkt men roligt att göra nåt en lördag kvall och inte bara sitta o glo på dumburken. Blir tyvärr lite väl mycket fylla på ett sånt ställe men ändå är det rätt sköna människor. Men E fick nog spader för så fort hon gick nånstans så kom jag efter i hälarna, jag som brukar vara så tuff o kaxig ville inte bli lämnad själv bland alla människor...töntigt värre! Men jag har trots allt lovat bort mig att jobba i fiket där den 6 juni när det är Nationaldagsrock för ungdomar. Det ska faktiskt bli jäkligt roligt även om man inte får något pröjs. Det är en bilklubb som E varit med i som arrangerar och det är helt idéélt. Det blir en tung helg för samma dag ska vi ställa iordning för valet på mitt jobb som är vallokal och där jag är lokalansvarig och på söndag blir det att kliva upp vid halv sex för att vara på plats som röstmottagare på valet....men man är väl ingen vekling för tusan!

Kommentarer
Postat av: Micaela

Va gulligt det lär "...så kom jag efter i hälarna, jag som brukar vara så tuff o kaxig ville inte bli lämnad själv bland alla människor..."



Men varför är det bara halvtext?

Postat av: morsan

Åtgärdat!

2009-05-25 @ 20:26:20
Postat av: Micaela

Nu har jag uppdaterat min blogg.. När är det dags för dig ;o)

2009-06-03 @ 19:58:33
URL: http://annamicaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback